Thursday 28 July 2011

Wet Dreams

Whassup u all? Pe cer?
Sorry la aku dah lama x update blog ni, almaklumlah bz ngan works!

Tajuk entry kat atas ni aku mmg x tipu kali ni..haha......mengikut pengalaman aku sendiri lak tuu........

Inilah kisah wet dreams aku sepanjang hayat aku.........................nak baca???

   Pada suatu malam, aku tido dengan nyenyaknye.......selama lebih kurg pas beberapa jam aku tido, tetibe je aku mimpi ada sorg lelaki ajak aku wat seks luar nikah! hahaha....bangang siot!

  Secara realnye, aku ni susah nak wat mende2 x senonoh ni ngan lelaki apatah lagi ngan kaum wanita! Uwekkkk!!! Geli & sakit kotttttttt................................

So.....mcm dah kena pukau lak an, dalam mimpi tu leh lak aku 'main' ngan lelaki tuuuu......................Pergh, mcm sial je!

Aku dan si dia mendayung dengan lajunya...hahaha....pelbagai posisi pulak....wakakaka!.........Eventually, sampailah masa yang ditunggu2 oleh sume pasangan yg baca blog ni...hahaha.............KLIMAKS!

    Memancut2 air yg keluar seperti air pancut kat KLCC tuu.........Tapi, dalam sedap2 tu, aku gak yg merana...sebanye ialah, lelaki aku tu g pancut air M*&i kat dalam rahim aku! OMG!   aku cakap kat dia aku takut kalau aku ngandung....nanti camner lak???

                      Bukan sikit kuantitinye, banyak gler, leh wat air mineral tu! Mamposlah aku!!!

Pastu kan, pas rasa badan ni mengejang, aku bingkas bangun tido! Tengok2 je, seluar aku basah! Aiyoyo! Macam org lelaki lah pulak kan, leh basah2 cmtu....eeeeee............mujur bukan cecair melekit! 

Sampai sekarang aku masih x tahu air apakah yg keluar dengan mcmtu punyer banyak hari tu.......

Sorrylah aku citer pasal ni..hehe...saje nak kongsi ngan pompuan2 kat sini......

Sealaunye aku mimpi pasal fighting je! Bukan mimpi basah pun! Org kata, kalu dah mimpi basah, ne cepat2 kawen, takut nanti x tahan nak kawal nafsu lak! hahahahaha.......................eeeekkkkkkk.......................

So, kat u all......bukak minda luas2, topik ni open coz sume pompuan akan mengalami mimpi ni tau!.........
Bagi sesape yang nak kongsi anything about sex story korg yg korg musykil tu, silalah tinggalkan komen kat sini k.......Aku akan jawab based on ilmu medical yang aku study dulu....ok, until then kawan2!!



No comments:

Post a Comment