Thursday 7 July 2011

Pergi join 'Virgin Spoil' party!

Hey! Whassup? Tengah2 malam ni, aku pun ngah xde keje nak wat Haha........So..........................


    Aku ngan siblings aku g 'Virgin Spoil' party kat rumah aku...........Mulanya cerite, aku yang start dulu...........Aku dah ada 'victim' kat dalam bilik yg nak kena jolok, pastu, jolok2, korek2 x lepas plak! Alaaaaaa.........Then, dengan menggunakan Facebook, aku mintak tolong kat siblings aku...haha.....

    Diorang pun nak join sama.....So, mulalah party tuuuu....................Mula2 tu mmg tension ar, sebab pantat tuu ketat sangat, ialah x pernah dimasukkan ape2, banyak spider web la......Kitorang terpaksa tukar2 batang, itupun masih xleh masuk.......Pakailah batang yang paling panjang dan halus, barulah boleh masuk dalam tuuuu...................

     At last, lepas jugak kes ni, akhirnye dara dah dipecahkan, tapi pantat burning la.........haha.................Lega gak kitorg bcoz pendrive yang bapak kitorg bagi dah leh gantung kat henpon tuuuuu.........Memang ketat betul lubang gantung kat henpon tuu......Haih, sampai ne wat ' Vrigin Spoil' kat henpon tuuu.....Yg lawaknye, bila aku wat status pasal henpon aku dalam bahasa yg aku gunakan untuk entry ni, ramai gler yg komen, 'Hot Topic' hahahahahaha...............................Orgasm dah henpon aku tuuuu........hahahaha...........

      Tahniah! Anda semua golongan yang tertipu......Sorry pada yang 'pedang' die dah naik tuu, hangpa kena sarung baliklah ye, anda da masuk zon budak2 nakal ni.......Kalau nak teruskan 'aktiviti' anda tuuu, silalah ke laman web yang berkenaan ye...haha....sini x available....haha.........
Pandang je la '*&^%#$%^' tuuu puas2.....jatuh sudaaaaahh

X pun, korang hentak kepala kat dinding....tension kottt

Jangan sampai hidu benda2 ni sudahla.....haha

No comments:

Post a Comment