Wednesday 6 July 2011

Golongan Manusia dan 'Jin'

Dalam hidup ni macam2 golongan yang berada di sekeliling kita, cuma kenal x kenal jer...
Antara golongan yang ada di keliling kita ialah:       

1) Pompuan 'bertudung saji', maksudnya pakai tudung tapi tak seelok2 yang mungkin. Golongan ini semakin banyak dalam masyarakat kita sekarang ni.(Lebih2 lagi si betina tonggek tu)...Jangan mare.....

2) Golongan betina gedik yang suka menggoyangkan 'ekor' ajaibnya yang konon boleh goda lelaki dan terjadinya (ALN)Anak Luar Nikah le katakan...Golongan ni kalau berjalan, besenya diorang akan tergelak2 manja macam gelak atas katil, goyang2kan punggung bila ada lelaki lalu, pura2 seksi ala model walau gigi berkarat, $##%$% berkarat, senang cakap sume berkarat lah!! MasyaAllah!!!!

3) Golongan yg lainnya pula ialah lebih menjurus kepada golongan betina yang suka pakai ketat!...diorang ni 'bangga' bila dapat tayang 'body' yang diorang rase lawa ar tu kan...hahaha...sedangkan baru2 ni ada pemilihan nak cari model fesyen, diorang sorang x 'pass' nak masuk jd model tu, almaklumlah dah sumenye berkarat....( Kesian kan diorang ni)???

4) Golongan kumpulan 'ala jin' yang suka berjalan beramai-ramai bila nak pergi kelas...kalau kena jalan sorang2, sanggup tak pergi kelas sebab xde kawan nak jalan sama pg kelas!! Haih...bukannya pergi kelas tu nak pakai kaki kawan ke, pinjam sekepala ngan dia, masing2 Allah dah bg kaki tangan untuk hidup ni...Minda kelas ketiga orang Melayu nih, pasal tu jadi macam tu...Sekali lagi nak tegaskan, almaklumlah sume kat badan tu berkaratlah katakan......ahaks!!

5) Golongan yang ini pula adalah manusia yang suka nak hina orang bertudung litup dan menutup aurat dengan sempurna...Pelbagai tohmahan diberi antaranya:
-"Tak berfesyen langsung minah tudung litup tu, kolot betul dari kampung mana dia datang ye?? Mesti dia anak orang miskin kan..." kata betina tu...(Aku rasa nak siat2kan je lidah betina yang cakap macam tu kat golongan beriman ni)....Lagi satu aku nak cerita, aku pun bertudung labuh jugak, masa aku baru daftar kat IPTS ni, ramai 'minah rosak' ni yg ingat aku orang miskin!!! Mulut macam celaka je!! Sekali tengok ada 2 mamat paling hensem jalan pg kelas sama ngan aku (sory, bukan nak perasan, pengajaran je) tambahan pula aku drive pg kampus bawak kereta Exora je mak aku punyer, kebetulan mak aku pun dikenali la gak disitu, diorang je x kenal aku, barulah betina tu sume nak cemburu+terliur+muka merah padam...Ahaks!!! Ada yg sanggup tahan tak nak melintas bila nampak kereta aku pass depan diorang semata2 nak menjeling aku cukup2 sbb x puas hati le katakan...P/S: Nak jaga nama mak, anak kena main peranan.
*Jangan cari pasal dengan keluarga aku atau bapak aku seret korang pergi mahkamah, ko selesai kat sana lah si celaka!!!Ahaks!!!!

6) Ni pulak golongan yang paling celak@+ @#$%+ (*^%+#$%%+ @#%+ %#$%% mak dia arr aku cakap!!!
Golongan bertudung labuh yang perangai macam x bertudung labuh langsung, berdakwah macam alim sangat, bukan main lemah gemalai, selalu pergi masjid surau dan sopanlah konon...nak tegur orang wat salah...tapi, bila korang dah kenal ngan diorang ni, barulah korang rasa sangat benci kat diorang sampai xde rasa nak pakai tudung labuh arr pasni...Aku bertudung labuh jugak, tapi aku sempoi je, xde arr nak alim2 mcm diorang nih, aku boleh berbahasa kesat dalam blog sebab nak sampaikan mesej yang amat sesuai untuk golongan yang layak digelar 'betina' ni....senang cakap an, aku mmg x gemar nak lepak dengan orang yang bertudung labuh langsung...Lepak tu lepak gak kekakadang, tapi not too skema okek, kitowang menjurus pada konsep santai...Alhamdulillah aku jumpa rakan2 yang boleh gak aku nak percaya, yelah kekawan lama la katakan...

-Post by me! Nak kenal dunia taubat, SYUKUR!!!

P/S: Golongan yang berpakaian sopan menutup aurat tapi perangai macam celaka, sama je dengan golongan yang berpakaian seksi dan macam celaka yang sembahyang tau!!!!

- Aku ingat nak keje lu, ada duit kite leh smbung g blajar pe....sory r, sape2 yg terganggu sensitiviti nye...

No comments:

Post a Comment